English things 2013

In May my friends Mer and Joolz who have already been featured in this blog before have come from England and painted with me again. Joolz had an especially productive day while Mer did two and I did one painting only. Here are some snapshots from the making of and photos of the results (Mer, your strawberry painting is missing!):

Mer and Joolz in action

toofast

painting2

joolz3

painting3

and another one

Detail

On acrylic glass

And here comes Mer's one on glass

And here's mine

And this is how my hands looked like after the first attempt of cleaning

Annette Schwindt

Ich bin entweder selbst schreibend tätig, oder wirke für andere als Kommunikations-Katalysator. Das bedeutet: Ich begleite andere bei ihrem eigenen Projekt und bringe sie durch Beratung und Vernetzung voran. Interesse an einer Zusammenarbeit? Übrigens: Ich verorte mich selbst im autistischen Spektrum, ich (re)agiere also nicht immer so, wie andere es erwarten. ;-) Aber keine Angst: Ich beiße nicht, denn vor allem bin ich eins: Ein Mensch! – Beiträge per Mail abonnieren

Hinterlasse einen Kommentar.

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind mit * markiert.